Aanvraag indienen

Aanvragen dienen via het online aanvraagformulier (zie de link hieronder) te worden ingediend. Wanneer de aanvraag is ontvangen zal gekeken worden of de aanvraag in behandeling kan worden genomen. Mocht dit zo zijn, stuurt de stichting een ontvangstbevestiging. Lees vooraf aan het indienen van een aanvraag ons privacy statement

Houd de volgende documenten gereed bij het indienen van de aanvraag:

Indien het gaat om een aanvraag via een maatschappelijk werkinstelling, publicatie of restauratie, zal naast een inleidende brief een calculatieformulier moeten worden ingevuld.
De desbetreffende formulieren vindt u hier:
calculatieformulier restauraties rijksmonumentale gebouwen(link naar pdf)
calculatieformulier publicaties (link naar pdf)
calculatieformulier individuele noden (link naar pdf)

AANVRAAG INDIENEN

Kickstart Cultuurfonds

Vanaf 1 februari 2021 kunnen theaters, musea, muziekpodia en producenten van professionele podiumkunsten ook aanvragen indienen bij Kickstart Cultuurfonds. Voor de aanvraagcriteria en indiendata verwijzen wij u naar www.kickstartcultuurfonds.nl.

In 2021 doneert Kickstart Cultuurfonds 20 miljoen euro aan de cultuursector. De volgende organisaties slaan de handen ineen om dit mogelijk te maken: het ministerie van OCW, BankGiro Loterij, Prins Bernhard Cultuurfonds, VSBfonds, VandenEnde Foundation, Stichting Droom en Daad, Fonds21, Ammodo, het Zadelhoff Cultuur Fonds, Fonds 1818, Elisabeth Strouven Fonds, Stichting Zabawas en M.A.O.C. Gravin van Bylandt Stichting.